Omezení: Pokud jde o nařízení Komise (EU) č. 1302/2014 ze dne 18. listopadu 2014 o technické specifikaci pro interoperabilitu subsystému „kolejová vozidla – lokomotivy a kolejová vozidla pro přepravu osob“ železničního systému v Evropské unii, poskytuje norma předpoklad shody pro body 4.2.4.8.2 odst. 2 a 4 přílohy uvedeného nařízení ve vztahu k příloze ZA normy a k bodu 4.2.4.8.2 odst. 1 přílohy na základě použití bodu 8.1 této normy“;EN 16207:2024
|
ČSN EN 16207:2024 |
Železniční aplikace - Brzdění - Funkční a výkonnostní požadavky na systémy magnetické kolejnicové brzdy pro použití na železničních kolejových vozidlech
|
06.03.2025
(IRS)
|
|
OJ-IRS
(EU)2023/2584 (hEN k 21.11.2023) Změna: (EU)2025/424 (6. 3. 2025)
|
(EU)2016/797
513/2009 Z.z.
zákon č. 266/1994 Sb
|
EN 16286-1:2024
harmonizovaná souběžně s
platí souběžně s
EN 16286-1:2013 |
ČSN EN 16286-1:2025
nahrazuje
ČSN EN 16286-1:2013Zrušená (zatím harmonizovaná)
|
Železniční aplikace - Zařízení pro přechod mezi vozidly - Část 1: Hlavní aplikace
|
06.03.2025
(IRS)
|
06.09.2026
(IRS)
|
OJ-IRS
(EU)2023/2584 (hEN k 21.11.2023) Změna: (EU)2025/424 (6. 3. 2025)
|
(EU)2016/797
513/2009 Z.z.
zákon č. 266/1994 Sb
|
EN 50617-2:2015
|
ČSN EN 50617-2:2017Změna Z1-9.25 |
Drážní zařízení - Základní parametry systémů detekování vlaků pro interoperabilitu evropských železničních systémů - Část 2: Počítače náprav
|
21.11.2023
(IRS)
|
|
OJ-IRS
(EU)2023/2584 (hEN k 21.11.2023) Změna: (EU)2025/424 (6. 3. 2025)
|
(EU)2016/797
513/2009 Z.z.
zákon č. 266/1994 Sb
|
AC:2016
|
|
|
|
|
|
|