Information system Product regulation
Your location: Home » CSN Terminology database » ČSN ISO 10001 - pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka, pravidla

ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací

Download standard: ČSN ISO 10001 (Show details)
Published: 2008-11-01
Source: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en
Classification symbol: 010340
Category: Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
Status: Invalid
Report an error

3.1 pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka, pravidla

přísliby týkající se chování organizace dané organizací (3.6) zákazníkům (3.4) a s nimi spojená ustanovení, které jsou zaměřeny na zvýšenou spokojenost zákazníka (3.5)

POZNÁMKA 1 Ustanovení mohou obsahovat cíle, podmínky, omezení, kontaktní údaje a postupy vyřizování stížností.

POZNÁMKA 2 Dále se v této mezinárodní normě používá jen termín „pravidla“ místo „pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka“.

3.1 customer satisfaction code of conduct, code

promises, made to customers (3.4) by an organization (3.6) concerning its behaviour, that are aimed at enhanced customer satisfaction (3.5) and related provisions

NOTE 1 Related provisions can include objectives, conditions, limitations, contact information and complaints handling procedures.

NOTE 2 Hereafter in this International Standard, the term “code” is used in place of “customer satisfaction code of conduct”.

We use cookies that make this site work. By using our services you agree to use them.More here I agree