Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO 10001 - spokojenost zákazníka

ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací

Stáhnout normu: ČSN ISO 10001 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2008-11-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en
Třidící znak: 010340
Obor: Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
Stav: Neplatná
Nahlásit chybu

3.5 spokojenost zákazníka

vnímání zákazníka (3.4) týkající se stupně splnění jeho požadavků

POZNÁMKA 1 Stížnosti zákazníka (3.3) jsou obvyklým ukazatelem nízké spokojenosti zákazníka, avšak stav bez stížností neznamená automaticky vysokou spokojenost zákazníka.

POZNÁMKA 2 I když byly požadavky zákazníka se zákazníkem dohodnuty a byly splněny, nezajišťuje to automaticky vysokou spokojenost zákazníka.

[ISO 9000:2005, 3.1.4]

3.5 customer satisfactioncustomers

(3.4) perception of the degree to which the customer’s requirements have been fulfilled

NOTE 1 Customer complaints (3.3) are a common indicator of low customer satisfaction but their absence does not necessarily imply high customer satisfaction.

NOTE 2 Even when customer requirements have been agreed with the customer and fulfilled, this does not necessarily ensure high customer satisfaction.

[ISO 9000:2005, 3.1.4]

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím