Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO 10001 - pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka, pravidla

ČSN ISO 10001 - Management kvality – Spokojenost zákazníka – Směrnice pro pravidla chování organizací

Stáhnout normu: ČSN ISO 10001 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2008-11-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:10001:ed-2:v1:en
Třidící znak: 010340
Obor: Všeobecné požadavky na technickou dokumentaci
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
Stav: Neplatná
Nahlásit chybu

3.1 pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka, pravidla

přísliby týkající se chování organizace dané organizací (3.6) zákazníkům (3.4) a s nimi spojená ustanovení, které jsou zaměřeny na zvýšenou spokojenost zákazníka (3.5)

POZNÁMKA 1 Ustanovení mohou obsahovat cíle, podmínky, omezení, kontaktní údaje a postupy vyřizování stížností.

POZNÁMKA 2 Dále se v této mezinárodní normě používá jen termín „pravidla“ místo „pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka“.

3.1 customer satisfaction code of conduct, code

promises, made to customers (3.4) by an organization (3.6) concerning its behaviour, that are aimed at enhanced customer satisfaction (3.5) and related provisions

NOTE 1 Related provisions can include objectives, conditions, limitations, contact information and complaints handling procedures.

NOTE 2 Hereafter in this International Standard, the term “code” is used in place of “customer satisfaction code of conduct”.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím