Information system Product regulation
Your location: Home » CSN Terminology database » ČSN ISO 55000 - úroveň služby

ČSN ISO 55000 - Management aktiv - Přehled, zásady a terminologie

Download standard: ČSN ISO 55000 (Show details)
Published: 2015-05-01
Source: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:55000:ed-1:v2:en
Classification symbol: 010375
Category: Jakost
ICS:
  • 01.040.03 - Sociologie. Služby. Organizace podniků a management. Administrativa. Doprava (názvosloví)
  • 03.100.01 - Podniková organizace a management obecně
Status: Valid
Report an error

3.3.6 úroveň služby

parametry nebo kombinace parametrů, které odrážejí sociální, politické, environmentální a ekonomické výstupy, které organizace (3.1.13) poskytuje

POZNÁMKA 1 k heslu Parametry mohou zahrnovat bezpečnost, spokojenost zákazníka, kvalitu, kvantitu, kapacitu, bezporuchovost, schopnost reagovat na podněty, environmentální přijatelnost, náklady a dostupnost.

3.3.6 level of service

parameters, or combination of parameters, which reflect social, political, environmental and economic outcomes that the organization (3.1.13) delivers

Note 1 to entry: The parameters can include safety, customer satisfaction, quality, quantity, capacity, reliability, responsiveness, environmental acceptability, cost and availability.

We use cookies that make this site work. By using our services you agree to use them.More here I agree