Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO/IEC 19086-1 - kvalitativní cíl cloudové služby

ČSN ISO/IEC 19086-1 - Informační technologie – Cloud computing – Rámec dohody o úrovni služeb (SLA) – Část 1: Přehled a pojmy

Stáhnout normu: ČSN ISO/IEC 19086-1 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2018-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui#iso:std:iso-iec:19086:-1:ed-1:v1:en
Třidící znak: 369867
Obor: Zpracování a výměna dokumentů
ICS:
  • 35.210 - Cloud computing
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.6 kvalitativní cíl cloudové služby

(cloud service qualitative objective) SQO závazek poskytovatele cloudových služeb pro specifickou kvalitativní charakteristiku cloudové služby, kde hodnota odpovídá nominální stupnici (3.11) nebo řadové stupnici (3.12) POZNÁMKA 1 k heslu Kvalitativní cíl cloudové služby může být vyjádřen jako vyjmenovaný seznam. POZNÁMKA 2 k heslu Kvalitativní charakteristiky obvykle vyžadují lidskou interpretaci. POZNÁMKA 3 k heslu Ordinální stupnice umožňuje existenci/neexistenci.

3.6 cloud service qualitative objective

SQO commitment a cloud service provider makes for a specific, qualitative characteristic of a cloud service, where the value follows the nominal scale (3.11) or ordinal scale (3.12) Note 1 to entry: A cloud service qualitative objective may be expressed as an enumerated list. Note 2 to entry: Qualitative characteristics typically require human interpretation. Note 3 to entry: The ordinal scale allows for existence/non-existence.
Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím