Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN 16844+A2 - spokojenost pacienta

ČSN EN 16844+A2 - Služby estetické medicíny – Nechirurgická lékařská ošetření

Stáhnout normu: ČSN EN 16844+A2 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2020-02-01
Třidící znak: 763104
Obor: Služby spojené se zdravím, krásou a věkem
ICS:
  • 03.080.99 - Ostatní služby
  • 11.020.10 - Zdravotnické služby obecně
Stav: Platná
Nahlásit chybu

2.8 spokojenost pacienta

(patient satisfaction) vnímání pacienta, do jaké míry byly splněny jeho požadavky POZNÁMKA 1 k heslu Stížnosti pacientů jsou obvyklým ukazatelem nízké spokojenosti pacientů, avšak neexistence stížností neznamená nutně vysokou spokojenost pacientů. POZNÁMKA 2 k heslu I když byly požadavky pacienta s pacientem dohodnuty a splněny, nezajišťuje to nezbytně spokojenost pacienta. POZNÁMKA 3 k heslu Tato definice byla upravena z EN ISO 9000:2015, 3.9.2.

2.8 patient satisfaction

patient's perception of the degree to which the patient's requirements have been fulfilled Note 1 to entry: Patient complaints are a common indicator of low patient satisfaction but their absence does not necessarily imply high patient satisfaction. Note 2 to entry: Even when patient requirements have been agreed with the patient and fulfilled, this does not necessarily ensure high patient satisfaction. Note 3 to entry: This definition was adapted from EN ISO 9000:2015, 3.9.2.
Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím