Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN 50367 ed. 3 - mez podvlečení

ČSN EN 50367 ed. 3 - Drážní zařízení - Pevná trakční zařízení a drážní vozidla - Kritéria pro dosažení technické kompatibility mezi pantografovými sběrači a trolejovým vedením

Stáhnout normu: ČSN EN 50367 ed. 3 (Zobrazit podrobnosti)
Změny:
Změna A1 | Datum vydání/vložení: 2023-04-01
Datum vydání/vložení: 2021-05-01
Třidící znak: 362315
Obor: Sběrače proudu kolejových vozidel
ICS:
  • 29.280 - Elektrická trakční zařízení
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.24 mez podvlečení

(limit of dewirement) bv maximální dovolená stranová výchylka trolejového vodiče od osy hlavy sběrače, při které ještě nedojde k podvlečení trolejového vodiče (mez stability vodorovného spolupůsobení sběrače a trolejového vodiče určená pozicí kontaktního bodu, v němž úhel profilu hlavy sběrače překročí 40°) POZNÁMKA 1 k heslu Podvlečení (t. j. boční sklouznutí trolejového vodiče přes roh hlavy sběrače) není jedinou příčinou havárií hlavy sběrače/trolejového vedení. K haváriím mohou vést i další jevy, ani by byla překročena mez podvlečení, jak je nyní popsáno v tomto dokumentu.

3.24 limit of dewirement

bv maximum permissible lateral deviation of contact wire position from pantograph head centre to prevent dewirement (limit of stability for lateral interaction between contact wire and pantograph, described by the transition point at head profile, where the angle exceeds 40°) Note 1 to entry: Dewirement (i.e. lateral contact loss between contact wire and pantograph head) is not the only cause of pantograph head / overhead contact line incidents. Other phenomena can lead to incidents, without exceeding dewirement limits, as described now in this document.
Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím