Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN 15153-3 - místní kolejový systém; ; NP1)

ČSN EN 15153-3 - Drážní aplikace - Vnější výstražná světelná a zvuková zařízení - Část 3: Vnější výstražná světelná zařízení pro městské dráhy

Stáhnout normu: ČSN EN 15153-3 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2022-07-01
Třidící znak: 280121
Obor: Technické dodací předpisy vozidel
ICS:
  • 45.060.10 - Trakční kolejová vozidla
  • 45.140 - Zařízení pro metro, tramvaje a lehká kolejová vozidla
Stav: Platná
Nahlásit chybu

3.5 místní kolejový systém; ; NP1)

systém spojující centra měst s příměstskými oblastmi nebo regionálními centry, provozovaný s právem dopravní cesty v zásadě oddělené od obecného silničního a/nebo pěšího provozu, a/nebo která může být právně deklarována jako nezávislá na veřejném prostředí, i když není oddělená umístěním, provedením nebo jinými přiměřenými opatřeními

 

POZNÁMKA 1 k heslu Místní kolejové systémy, které jsou národním rozhodnutím ve shodě s článkem 1.3 (a) nebo (b) směrnice 2008/57/ES, mohou být vyloučeny z železničního systému Evropské unie.

 

POZNÁMKA 2 k heslu Z historických důvodů mohou být místní kolejové systémy silně ovlivněny parametry běžné železnice a jejími provozními postupy.

 

POZNÁMKA 3 k heslu Upraveno podle CEN-CENELEC Guide 26.

NÁRODNÍ POZNÁMKA Český právní systém tuto kategorii neuvádí; systémy této kategorie se v České republice dosud nevyskytují.

3.5 local rail system


system connecting city centres with their suburban hinterland or regional local centres, operated on rights of way, which are basically segregated from general road and/or pedestrian traffic and/or which can be declared by law as independent from the public environment, even if they are not segregated by location, form of construction or appropriate measures


Note 1 to entry: Local rail systems, by national decision complying with Article 1.3 (a) or (b) of Directive 2008/57/EC, may be excluded from the European Community Rail System.


Note 2 to entry: For historical reasons local rail systems may be strongly influenced by conventional railway parameters and their operations procedures.


Note 3 to entry: Adapted from CEN-CENELEC Guide 26.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím