Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN 15663 - provozní hmotnost při normálním užitečném zatížení, (operational mass under normal payload)

ČSN EN 15663 - Železniční aplikace – Definice referenčních hmotností vozidla

Stáhnout normu: ČSN EN 15663 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2010-10-01
Třidící znak: 450050
Obor: Výpočty, konstrukční směrnice
ICS:
  • 45.060.01 - Železniční vozidla obecně
Stav: Platná
Nahlásit chybu

2.1.3.2 provozní hmotnost při normálním užitečném zatížení, (operational mass under normal payload)

provozní hmotnost vozidla v provozním stavu plus normální provozní užitečné zatížení

POZNÁMKY Normální provozní užitečné zatížení je definováno v tabulkách 3, 4 a 5, ve sloupcích B. Je určeno určeno typem kolejového vozidla a/nebo úrovní pohodlí souvisejícího s typem zajišťovaného provozu.

Tento stav smí být použit k určení takových vstupních traťových podmínek jako plánování, spotřeba energie, označení vozidla, jmenovité statické nápravové zatížení, atd. a také výpočty LCC *).

Tabulka 1 shrnuje vztahy mezi hmotnostmi definovanými v této normě.

NÁRODNÍ POZNÁMKA LCC = náklady po dobu životnosti (Live cycle costs)

2.1.3.2 operational mass under normal payload

operational mass of the vehicle in working order plus the normal operational payload

NOTE 1 The normal operational payload is defined in Tables 3, 4 and 5, columns B. It is determined by the type of rolling stock and / or the level of comfort associated with the type of service being provided.

NOTE 2 This state may be used to determine such track access conditions as scheduling, energy consumption, vehicle marking, nominal static axle load etc, and LCC calculation.

NOTE 3 Table 1 summarises the relationships between the masses defined in this standard.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím