Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 9000 - customer satisfaction code of conduct

ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2016-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en
Třidící znak: 010300
Obor: Jakost
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
  • 03.100.70 - Systémy managementu
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.9.5 customer satisfaction code of conduct

promises, made to customers (3.2.4) by an organization (3.2.1) concerning its behaviour, that are aimed at enhanced customer satisfaction (3.9.2) and related provisions

Note 1 to entry: Related provisions can include objectives (3.7.1), conditions, limitations, contact information (3.8.2), and complaints (3.9.3) handling procedures (3.4.5).

Note 2 to entry: In ISO 10001:2007, the term “code” is used instead of “customer satisfaction code of conduct”.

[SOURCE: ISO 10001:2007, 3.1, modified – The term “code” has been removed as an admitted term, and Note 2 to entry has been modified]

3.9.5 pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka

přísliby týkající se chování organizace, dané zákazníkům (3.2.4) organizací (3.2.1), které jsou zaměřeny na zvýšenou spokojenost zákazníka (3.9.2) a s tím souvisící ustanovení

POZNÁMKA 1 k heslu Souvisící ustanovení mohou obsahovat cíle (3.7.1), podmínky, omezení, kontaktní informace (3.8.2) a postupy (3.4.5) vyřizování stížností (3.9.3).

POZNÁMKA 2 k heslu V ISO 10001:2007 se místo „pravidla chování pro zvýšení spokojenosti zákazníka“ používá termín „pravidla“ („code“).

[ZDROJ: ISO 10001:2007, 3.1, modifikováno – Byl odstraněn termín „pravidla“ jako přípustný termín a byla upravena poznámka 2 k heslu.]

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím