Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN EN ISO 9000 - repair

ČSN EN ISO 9000 - Systémy managementu kvality - Základní principy a slovník

Stáhnout normu: ČSN EN ISO 9000 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2016-03-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:9000:ed-4:v1:en
Třidící znak: 010300
Obor: Jakost
ICS:
  • 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
  • 03.100.70 - Systémy managementu
Stav: Platná
Terminologie normy
Nahlásit chybu

3.12.9 repair

action on a nonconforming (3.6.9) product (3.7.6) or service (3.7.7) to make it acceptable for the intended use

Note 1 to entry: A successful repair of a nonconforming product or service does not necessarily make the product or service conform to the requirements (3.6.4). It can be that in conjunction with a repair a concession (3.12.5) is required.

Note 2 to entry: Repair includes remedial action taken on a previously conforming product or service to restore it for use, for example as part of maintenance.

Note 3 to entry: Repair can affect or change parts of the nonconforming product or service.

3.12.9 oprava

opatření provedené na neshodném (3.6.9) produktu (3.7.6) nebo službě (3.7.7), aby byly přijatelné pro zamýšlené použití

POZNÁMKA 1 k heslu Úspěšná oprava neshodného produktu nebo služby nutně neznamená, že produkt nebo služba vyhoví požadavkům (3.6.4). Je možné, že spolu s opravou se bude požadovat výjimka (3.12.5).

POZNÁMKA 2 k heslu Oprava zahrnuje i doplňující opatření provedené na dříve shodném produktu nebo službě s cílem obnovit jejich používání, například jako součást údržby.

POZNÁMKA 3 k heslu Oprava může ovlivnit nebo změnit části neshodného produktu nebo služby.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím