ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2012-06-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en |
Třidící znak: | 369074 |
Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
‹
Nahlásit chybu
3.26 service
means of delivering value for the customer by facilitating results the customer wants to achieve
NOTE 1 Service is generally intangible.
NOTE 2 A service can also be delivered to the service provider by a supplier, an internal group or a customer acting as a supplier.
3.26 služba
prostředky, jimiž je zákazníkovi dodávána hodnota v podobě usnadnění výsledků, kterých chce zákazník dosáhnout
POZNÁMKA 1 Služba je obvykle nehmotná.
POZNÁMKA 2 Služba může být též dodávána poskytovateli služeb prostřednictvím dodavatele, interní skupiny nebo zákazníkem, který funguje jako dodavatele.