Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO/IEC 20000-1 - service level agreement, SLA

ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb

Stáhnout normu: ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2012-06-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en
Třidící znak: 369074
Obor: Informační technika všeobecně a terminologie
ICS:
  • 03.080.99 - Ostatní služby
  • 35.020 - Informační technologie (IT) obecně
Stav: Neplatná
Nahlásit chybu

3.29 service level agreement, SLA

documented agreement between the service provider and customer that identifies services and service targets

NOTE 1 A service level agreement can also be established between the service provider and a supplier, an internal group or a customer acting as a supplier.

NOTE 2 A service level agreement can be included in a contract or another type of documented agreement.

3.29 dohoda o úrovni služeb, SLA

dokumentovaná dohoda mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem, která určuje služby a cíle služeb

POZNÁMKA 1 Dohoda o úrovni služeb může být též ustanovena mezi poskytovatelem služeb a dodavatelem, interní skupinou nebo zákazníkem, který vystupuje jako dodavatel.

POZNÁMKA 2 Dohoda o úrovni služeb může být součástí smlouvy nebo jiného typu dokumentované dohody.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím