ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb
Stáhnout normu: | ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti) |
Datum vydání/vložení: | 2012-06-01 |
Zdroj: | https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en |
Třidící znak: | 369074 |
Obor: | Informační technika všeobecně a terminologie |
ICS: |
|
Stav: | Neplatná |
‹
Nahlásit chybu
3.29 service level agreement, SLA
documented agreement between the service provider and customer that identifies services and service targets
NOTE 1 A service level agreement can also be established between the service provider and a supplier, an internal group or a customer acting as a supplier.
NOTE 2 A service level agreement can be included in a contract or another type of documented agreement.
3.29 dohoda o úrovni služeb, SLA
dokumentovaná dohoda mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem, která určuje služby a cíle služeb
POZNÁMKA 1 Dohoda o úrovni služeb může být též ustanovena mezi poskytovatelem služeb a dodavatelem, interní skupinou nebo zákazníkem, který vystupuje jako dodavatel.
POZNÁMKA 2 Dohoda o úrovni služeb může být součástí smlouvy nebo jiného typu dokumentované dohody.