Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO/IEC 20000-1 - zákazník

ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb

Stáhnout normu: ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2012-06-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en
Třidící znak: 369074
Obor: Informační technika všeobecně a terminologie
ICS:
  • 03.080.99 - Ostatní služby
  • 35.020 - Informační technologie (IT) obecně
Stav: Neplatná
Nahlásit chybu

3.7 zákazník

organizace nebo část organizace, která přijímá službu nebo služby

POZNÁMKA 1 Zákazník může být interní nebo externí vůči organizaci poskytovatele služeb.

POZNÁMKA 2 Upraveno z ISO 9000:2005.

3.7 customer

organization or part of an organization that receives a service or services

NOTE 1 A customer can be internal or external to the service provider’s organization.

NOTE 2 Adapted from ISO 9000:2005.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím