Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO/IEC 20000-1 - problém

ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb

Stáhnout normu: ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2012-06-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en
Třidící znak: 369074
Obor: Informační technika všeobecně a terminologie
ICS:
  • 03.080.99 - Ostatní služby
  • 35.020 - Informační technologie (IT) obecně
Stav: Neplatná
Nahlásit chybu

3.19 problém

primární příčina jednoho nebo více incidentů

POZNÁMKA V čase, kdy je vytvářen záznam o problému, obvykle není primární příčina známa a za další zkoumání je odpovědný proces řízení problémů.

3.19 problem

root cause of one or more incidents

NOTE The root cause is not usually known at the time a problem record is created and the problem management process is responsible for further investigation.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím