Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » ČSN ISO/IEC 20000-1 - dohoda o úrovni služeb, SLA

ČSN ISO/IEC 20000-1 - Informační technologie – Management služeb – Část 1: Požadavky na systém managementu služeb

Stáhnout normu: ČSN ISO/IEC 20000-1 (Zobrazit podrobnosti)
Datum vydání/vložení: 2012-06-01
Zdroj: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso-iec:20000:-1:ed-3:v1:en
Třidící znak: 369074
Obor: Informační technika všeobecně a terminologie
ICS:
  • 03.080.99 - Ostatní služby
  • 35.020 - Informační technologie (IT) obecně
Stav: Neplatná
Nahlásit chybu

3.29 dohoda o úrovni služeb, SLA

dokumentovaná dohoda mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem, která určuje služby a cíle služeb

POZNÁMKA 1 Dohoda o úrovni služeb může být též ustanovena mezi poskytovatelem služeb a dodavatelem, interní skupinou nebo zákazníkem, který vystupuje jako dodavatel.

POZNÁMKA 2 Dohoda o úrovni služeb může být součástí smlouvy nebo jiného typu dokumentované dohody.

3.29 service level agreement, SLA

documented agreement between the service provider and customer that identifies services and service targets

NOTE 1 A service level agreement can also be established between the service provider and a supplier, an internal group or a customer acting as a supplier.

NOTE 2 A service level agreement can be included in a contract or another type of documented agreement.

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím