Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » Terminologie BIM » BIM (v1.1) - Management kvality

BIM (v1.1) - Česko-anglický výkladový slovník pro Building Information Modelling („BIM“)

Datum vydání/vložení: 2018-04-03
Zdroj: https://bimdictionary.com
Třidící znak: 7301XX
Obor: Organizace informací o stavbách
Stav: Platná
Terminologie normy
Zaslat připomínku k tomuto terminologickému heslu

2.225 Management kvality

Procesy a systémy, které mají za cíl uspokojit požadavky zákazníka, zvýšit spokojenost zákazníka, odrážet platné standardy Kvality a dosáhnout nepřetržitého zlepšování. Management kvality (QM) má čtyři hlavní složky: Plánování kvality, Řízení kvality, Prokazování kvality a Zlepšování kvality. Management kvality je Administrační kompetence v rámci iniciativy BIMe

2.225 Quality Management

Processes and systems which aim to fulfil the customer's requirements, enhance customer satisfaction, monitor against applicable Quality standards and achieve continuous improvement. Quality Management (QM) has four main components: Quality Planning, Quality Control, Quality Assurance and Quality Improvement. Quality Management is a BIMe Administration Competency

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím