Informační systém Uvádění výrobků na trh
Nacházíte se: Domů » Terminologická databáze » Terminologie BIM » BIM (v1.1) - Úroveň vyspělosti BIM d

BIM (v1.1) - Česko-anglický výkladový slovník pro Building Information Modelling („BIM“)

Datum vydání/vložení: 2018-04-03
Zdroj: https://bimdictionary.com
Třidící znak: 7301XX
Obor: Organizace informací o stavbách
Stav: Platná
Terminologie normy
Zaslat připomínku k tomuto terminologickému heslu

2.621 Úroveň vyspělosti BIM d

Toto je čtvrtá Úroveň vyspělosti BIM, na kterou je odkazováno jako na integrovanou nebo střední až vysokou vyspělost. Na úrovni organizace jsou požadavky Implementace BIM a inovace procesů/produktů integrovány do organizačních, strategických, manažerských a komunikačních kanálů. Obchodní příležitosti, které z BIM vyplývají, jsou součástí konkurenční výhody pracovních týmů, Projektových týmů a celé organizace, což vede k přitahování nových nebo udržení stávajících klientů. Výběr softwaru a jeho zavádění se řídí strategickým plánováním, nikoliv pouze operativními požadavky. Výstupy BIM jsou dobře synchronizovány napříč projekty a podrobně integrovány do obchodních procesů. Znalosti jsou integrovány do systémů organizace; uložené znalosti jsou dostupné a snadno dosažitelné. Role v BIM a cíle BIM kompetence jsou v rámci organizace jasně definovány. Standardy modelování a srovnávací hodnoty Výkonnosti BIM jsou začleněny do Managementu kvality a systémů pro zvyšování výkonnosti. Spolupráce je charakteristická zapojením účastníků pozdějších fází projektu a klíčových účastníků již v ranných Fází životního cyklu projektu

2.621 BIM Maturity Level d

This is the fourth BIM Maturity Level and is referred to as either Integrated or Medium-High Maturity. At an organization' scale, BIM Implementation requirements and process/ product innovations are integrated into organizational, strategic, managerial and communicative channels. Business opportunities arising from BIM are part of team, organization or Project Team’s competitive advantage and are used to attract and keep clients. Software selection and deployment follows strategic objectives, not just operational requirements. BIM Deliverables are well synchronized across projects and tightly integrated with business processes. Knowledge is integrated into organizational systems; stored knowledge is made accessible and easily retrievable. BIM Roles and BIM Competency targets are embedded within the organization. Productivity is now consistent and predictable. Modelling Standards and BIM Performance benchmarks are incorporated into Quality Management and performance improvement systems. Collaboration includes downstream players and is characterized by the involvement of key participants during early Project Lifecycle Phases

Využíváme soubory cookies, díky kterým Vám mužeme poskytovat lepší služby. Využíváním našich služeb s jejich využitím souhlasíte. Více zde Souhlasím